[linux]inet

Peter Strelec beko na profi.sk
Středa Duben 28 07:48:01 CEST 1999

Tomás Hýross wrote:

> ako nastavim v linuxe internet modem si nastavim,ppp asi tiez a netscape mi
> vypise ze nemoze najst stranku nodem mam pridany.
> pomozte
>
> a ezte ako nastavim zvukovku cmi 8338 nemam driverry kde by sa dali najst a
> ako ju nastavim skusal som soundconfig ale tam neni moja zv

Ahoj zvukovka 8338 je PCI zvukova karta neostava ti nic ine ako skompilovat
ovladac s jadrom.
Predchodca 8330 byval casto na zakladnych doskach ale aj tato karta sa zacala
objavovat prave na motherboardoch.
Nachadza sa tu:  http://www.cmedia.com.tw/  .

Tu sa da stiahnut ovladac pre linux:
http://www.cmedia.com.tw/8x38/linux/cmpci-1.6.tar.gz

Tuto kartu som uz raz spojazdnoval nemal som s nou problemy. Vsetko je
napisane v readme. Ak by si si nevedel rady, tak je tu este alsa projects.
Tuto ale musis tiez kompilovat rozdiel je len v tom ze  nemusis kompilovat
jadro.

Vela stastia praje                    Peter
Ak budes mat problemy tak sa ozvy.