[linux] je to ok ... apropos SAMBA

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pondělí Srpen 2 10:46:17 CEST 1999

je to ok len je to akesi mrtve

pisal som sem nedavno ze samba dovoli zmazat subor uzivatelovi, ktory
nan vobec nema prava ak na ten subor je udelene aspon jedno w teda napr
-rw-------  root.root       quota.user mi nedopatrenim zmazal jeden
kolega....
ked som vcera dal share modes = no tak to zacalo s pravami spolupracovat

problem je v tom ze dokumentacia pise ze ak je to no tak samba nezaisti
exluzivitu pristupu k suborom a moze na tom zalapat po registroch
nejedno windowso (juch  ;)

neviem ci ja neviem citat alebo ta dokumentacia je taka malo explicitna
ale bud mi to blbne ako security hole alebo to mam potom nastavene tak
ako sa to nedoporucuje

co vy na to, robi niekto zo sambou?

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |