[linux] Oznameni prichozich e-mail

Erich Vinclav vinclave na icos.sk
Pondělí Srpen 2 14:41:45 CEST 1999

Prave dnes som riesil podobny problem. Kedze som nemal casu, vyriesil som to
tak, ze som mu vytvoril novy ucet, ktory forvarduje postu na Globtel. User si
nechal spusteny Outlook, ktory mu presmeruje postu na novy ucet (do userovho
adresara vytvoris subor .forward ktory bude obsahovat riadok s nazvom uctu, na
ktory ma presmerovat doslu postu napr. +0905123456789 na globtel.sk). Ty to mozes
presmerovat priamo, ale u nas mame aj Exchange bez internet konektora, takze
preto ten novy ucet. Niekde som ale videl, ze sa da presmerovat len kopia
spravy. Ked to najdem, oznamim...

Erik Vinclav

Dňa So, 31 júl 1999 ste napísali: