[linux] problemik zo sendmailom

Ernest Beinrohr - OERNii oernii na chery2.axonpro.sk
Úterý Srpen 3 12:53:22 CEST 1999

hmm , teraz mi nedosli ani tie tri reply, kua, este ze je archiv.
Zistil som:
- mam tu viac domen, ked si poslem daco napr oernii na posta.sk, tak do tojde ako
oernii na posta.sk, ked
	to poslem na oernii na oernii.sk, dojde to ako oernii na chery2.axonpro.sk.
- MX je ok
- aliases je OK, nic podozrive
- virtualusertable je prazdna
- sendmail.cf je iba 1
- DM som nastavil, ale asi to zrusim (domeny) Dj je nastavene uz daavno
- v NN mam nastavene ze som "Ernest Beinrohr <oernii na oernii.sk>" a mail posielam
na oernii na oernii.sk.
	Predtym mi obydve zmenil na oernii na chery2.axonpro.sk, teraz ked mam nastavene
DMoernii.sk,
	uz meni iba To:...
- asi by sa dalo natvrdo nastavit vsade oernii.sk, ale mam strach o domeny co u
nas bezia.

RESUME: skusim new sendmail (mam ESMTP Sendmail 8.8.7/8.8.7) a prekonfigurujem ?

PS: ak mate lepsi napad, som same ucho ;))
--