[linux] initializing eth0 - [FAILED] RH 6.0

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Úterý Srpen 3 14:56:28 CEST 1999

potrebujem pomoc ohladom inicializacie sietovej karty. Po nekonecnom zhanani CD RH60 sa na mna usmialo stastie v podobe PC WORLD kde bolo cd s RH60. Cely nateseny som si ho nainstaloval ale ake bolo moje sklamanie ked mi pri inicializacii eth0 hodilo FAILED. Mam 3c900. Pri instalacii ju ju v pohode nasiel(nastavil som IP) atd. Pri bootovani to najprv hodi initializing module dep.. [FAILED] a potom eth0 [FAILED]. Pozrel som sa ako bolo skompilovane jadro (make oldconfig) zistil som ze 3c900 je ako modul takze problem bude v tych moduloch. Neviem ako a kde treba stupit linuxu na otlak aby zinicializoval moduly. Pokusal som sa skompilovat jadro priamo s 3c900 driverom ale ako si mi to nejde. Prosim vas poradte mi. Vdaka

milan
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/