[linux] initializing eth0 - [FAILED] RH 6.0

Pavel Prchal pavel na pe.bohem-net.cz
Úterý Srpen 3 16:37:52 CEST 1999

Podobny problem jsem mel pri teto instalaci, ale se sitovkou
NE2000. Nevim proc, ale jako modul mi zaboha nechodila. Pomohlo pridani
podpory
"natvrdo" do jadra. (nad tou kompilaci jsem taky chvili zuril).
Takze bohuzel, kompilace.  :-(

S tou inicializaci modulu: modprobe a vypisy pri ukoncovani
programu netconf mohou cosi rict.

-----Původní zpráva-----
Od: Milan Musec <milan.musec na pobox.sk>
Komu: linux na rak.isternet.sk <linux na rak.isternet.sk>
Datum: 3. srpna 1999 16:31
Předmět: [linux] initializing eth0 - [FAILED] RH 6.0

>potrebujem pomoc ohladom inicializacie sietovej karty. Po nekonecnom
zhanani CD RH60 sa na mna usmialo stastie v podobe PC WORLD kde bolo cd s
RH60. Cely nateseny som si ho nainstaloval ale ake bolo moje sklamanie ked
mi pri inicializacii eth0 hodilo FAILED. Mam 3c900. Pri instalacii ju ju v
pohode nasiel(nastavil som IP) atd. Pri bootovani to najprv hodi
initializing module dep.. [FAILED] a potom eth0 [FAILED]. Pozrel som sa ako
bolo skompilovane jadro (make oldconfig) zistil som ze 3c900 je ako modul
takze problem bude v tych moduloch. Neviem ako a kde treba stupit linuxu na
otlak aby zinicializoval moduly. Pokusal som sa skompilovat jadro priamo s
3c900 driverom ale ako si mi to nejde. Prosim vas poradte mi. Vdaka