[linux] SQL Server od Software602

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Středa Srpen 4 20:59:36 CEST 1999

Ti, ktori ste tiez sadli na lep informaciam z odbornych casopisov a
Internetu, ze Software602 vydala svoju verziu pre Linux ZADARMO!!!!!,
tak cujte pravdu:
Ano, samotny server pre Linux je zadarmo. Ale len pre troch uzivatelov.
Inak add on licencie su tieto:
- pre 5 uzivatelov , zhruba 8000 Korun ceskych
- pre 25 -"-               32 000
- neobmedzena licencia     50 000.
A ked som sa drzo spytal, preco ich free verzia nieje naozaj free, tak
ako proklamuju, dostal som otazku, ci poznam lacnejsi server.

Ale na druhej strane musim uznat, ze tento produkt, ci pre platformu
Linux alebo WinXX/NT je naozaj DOBRY, zo co treba podakovat autorom,
hlavne panu Sixtovi ako autorovi portacie pre Linux.

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)