[linux] rh60 a vortex

macko macko na gssr.sk
Čtvrtek Srpen 5 10:54:09 CEST 1999

Ahojte,
nainstaloval som si rh60 /cdck z pc worldu/, instalacia prebehla ok az
na :
1.sietovka 3c59x vortex /3c905b-tx pre win/ bola detekovana setupom, ale
po restarte
mi vypisuje pri nabiehani ...module dependencies [FAILED] a samozrejme
aj eth0. Cital som
cital som ale akosi som nepochopil ako na to. Predtym som mal slackware
3.6 a tam to nebol problem ani s modulami/ich instalacia/ ani s so
sietovkou/spojazdnenie/.
2.a maly problem s mysou: mam tzv.switched mouse - a4tech winmouse.podla
3buttom serial mouse mini mouse howto kde tvrdia ze po prepnuti do
3button modu a po tych procedurach co tam popisuju bude mys zarucene
fungovat, tak trt, mne sa to nepodarilo ani na neviem uz na kolkaty
krat. /ten isty problem aj v slacku/.tato mys sa zatial kamarati s
linuxom iba 2button mode.
3.soundblaster16 vobec setup nespoznal....ale ani v slacku som to nemal
rozbehane, to ma zatial tak velmi neboli...
Som zaciatocnik, s Linuxom robim kratko, precital som si uz toho dost v
howtos, minihowtos, faqoch, manualoch, ale este vela veciam nerozumiem a
neviem dojst na koren veci ako na to, chce to cas.
Pre vas mnohych je to mozno elementerna vec, hlavne ked vidim niektore
odpovede typu citaj....a pod., ked sa niekdo opyta pre vas nejaku
pitominu, ale kazdy raz zacinal.
Ak sa najde dobra dusa co poradi, budem velmi povdacny.
Andy