[linux] NTP,mouse,rh6pcworld,majordomo

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Čtvrtek Srpen 5 14:23:04 CEST 1999

> 2.Nainstaloval som si RedHata 6.0 a nejde mi rozchodit mys.
> Skusal som tri mysi,skusil som com2 , skusil som preinstalovat gpm,
> skusil som cua miesto ttyS a stale nic !

mam taky pocit ze ten rh z pcworldu je vadny a okrem toho v updates sa
objavili veci ktore by som povazoval za nutny update takze take baliky ako
napr SAMBA 2.0.3 by som instaloval len ak chces byt zmazany za par dni (mozno
samym sebou, je to bugovite jak swina)

> 3.Nainstaloval som redhata 60 z pcworldu a mal som zle niektore
> baliky napr. traceroute. Vyskitol sa taky problem aj u vas ?

traceroute tiez figuruje medzi updatenutymi balikami takze skus
ftp://updates.redhat.com

> 4.Neviete kde by som si mohol staihnut majordoma ?

skus freshmeat.net

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |