[linux] rh60 a vortex

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Pátek Srpen 6 03:49:20 CEST 1999

Presne taketo iste problemy som mal aj ja. To cd z PCworldu si mozu strcit za klobuk. Ten Red Hat je na hovno. Spojazdnit by ho vedel len nejaky manik a nie smrtelnik ako ja mnohy iny. V PCWolde sice pisu ze neposkytuju servis a vsetky skody s tym sposobene neberu na seba ale pod instalaciu je podpisany CZLUG neviem ci si je toto zoskupenie vedome aku reklamu robi RedHatu. Mali by sa nad tym zamysliet. Dufam ze si to precita aspon jeden clen CZLUGu. Dufam ze nas SKLUG je lepsi a vyvaruje sa takychto chyb.

Co sa tyka toho Vortexu. Ja mam tiez Vortex (3c9000) a jedine ako som ju rozbehal bolo prekompilovanie jadra s priamou podporou (ani si neviete predstavit kolko mi pribudlo sedin). O hlaske 'its to big try using modules sa mi aj sniva'. Kto by chcel namietat ze zabudol si spravit 'make modules' a make 'modules_install' tak ani to mi nepomohlo. Mohol by sa ozvat niekto sikovny kto by vedel povedat ako rozbehat moduly pod RH 6.0 z PCWorldu.

Co sa tyka tej mysi mal som moznost vyskusat niekolko MB na tejto instalacii a zistil som ze akonahle sa na MB nachadza PS/2 mouse port tak mas smolu ak mas mys na cua0/ttyS0. Pokial na MB nebol PS/2 tak to bolo ok nasiel mysku v pohode na ttyS0. Inac som musel pouzit PS/2 mys. Nic ine mi nepomohlo. Skus si vsimnut ci pri bootovani ti kernel napise PS/2 detected :-) a si odpisany.

Ospravedlnujem sa ze ste toho museli tak vela citat ale touto instalaciou sa vo mne nahromadilo tolko adrenalinu ze som sa ho musel nejako zbavit.

Chudaci ludia ktory nieco poculi o RH uvideli CD z PCWorldu a rozhodli sa ho vyskusat. No viem si predstavit ako chvalia stare dobre windowsi.

milan
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/