[linux] rh60 a vortex

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pátek Srpen 6 14:14:47 CEST 1999

On Fri, 06 Aug, 1999 at 03:49:20 +0200, Milan Musec wrote:

> Presne taketo iste problemy som mal aj ja. To cd z PCworldu si mozu strcit
za

Ja v tom vidim naopak chvalyhodny krok, ze clovek, ktory nema zadarmo
pristup k Internetu, ma moznost to dostat do svojej masiny a vyskusat si
to. Je k tomu dostatok dokumentacie, v ktorej sa najde riesenie drvivej
vacsiny problemov.

Na tom, ze sw obsahuje nejake chyby nevidim nic zvlastne.
Alebo radsej volit ziadny sw, ziadne chyby?
Nejak mi unikol ucel sajtu ftp.updates.rehat.com, resp.
jeho mirrorov, mozte mi povedat, na co sluzia?

[vymazanne dalsie invektivy]

Celkom nechapem, co tym chcel autor povedat v tomto prispevku.

> skody s tym sposobene neberu na seba ale pod instalaciu je podpisany CZLUG

Myslim, ze to je obecna formulacia pre GPL sw, tak na tom sa niet co
cudovat. Skuste si pozriet komercne licencie napr. fy MS, aby ste mali
v tejto veci trosku jasnejsie (a za ten sw si aj zaplatite).
Z uvedeneho RH som sa snazil updatovat veci novsie, ako boli v povodnej
distro, je pravda, ze niektore pridane baliky neboli spravne integrovane
do ostatnej distribucie, ale pripisujem to iba nedostatku testovania.

Dufam, ze okrem tohto majlu ste poslali aj bugreport autorovi kompilacie,
ako je v linuxovej spolocnosti beznym zvykom.

Nasledujuce sa vobec netyka iba uvedenej distribucie

> Co sa tyka toho Vortexu. Ja mam tiez Vortex (3c9000) a jedine ako som ju
> +rozbehal bolo prekompilovanie jadra s priamou podporou (ani si neviete
> +predstavit kolko mi pribudlo sedin). O hlaske 'its to big try using modul

Pri kompilacii treba pouzit:
        make bzImage

> +mi aj sniva'. Kto by chcel namietat ze zabudol si spravit 'make modules'
> make+'modules_install' tak ani to mi nepomohlo. Mohol by sa ozvat niekto
> sikovny kto+by vedel povedat ako rozbehat moduly pod RH 6.0 z PCWorldu.

Do /etc/conf.modules dopisat alias na kartu, a jej nastavenie
tiez tam do polozky options
V /usr/doc/HOWTO/Ethernet-HOWTO je to velmi pekne popisane ...
(Ak ste to nahodou nenainstalovali, mozete dodatocne
rpm -Uvh howto-6.0-4.noarch.rpm)

> +mne nahromadilo tolko adrenalinu ze som sa ho musel nejako zbavit.
Ja by som vam v takom pripade navrhol radsej pustit sa do citania
dokumentacie.

Neodpustim si:
rovnako postupujete aj pri instalaci inych OS (Novel, Windows NT atd.),
ze ked nieco neviete nastavit, tak automaticky chybu pripisete sw?

Nuz a nechapem uz tu davovu psychozu, co nasledovala za povodnym
prispevkom. Vyzera to tak, ako keby niekto niekoho znasilnoval,
co musi robit|pouzivat. Je to skutocne treba?

Zdravi

Peter