[linux] rh60 a vortex

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Pátek Srpen 6 21:58:00 CEST 1999

najprv sa chcem ospravedlnit CZLUGu za to ze som ho
obvinil. Kedze som pri instalacii videl pri uvodnom
uvitani skratku CZLUG tak som sa nechal uniest.
Dufam ze to PCWoldu riadne vytmavite.

A teraz sa pustim do dalsich prispevkov. Pan systemovy
administrator zo Skalice, ak mate vo svojom pracovnom
case moznost stahovat 500 MB baliky RedHatu6.0 (co vam
zamestnavetel este aj zaplati) cez internet tak vam
zavidim. Predpokladam ze ste ho cez domacu linku
netahali a ak ano tak sa vam ospravedlnujem. Nie kazdy je plateny za to ze si cez firemnu linku stahuje Dost velke baliky a tak sme niektory ludia odkazany iba na CD.
No ked som pisal prispevok tak sa mi nechcelo opisovat
HOWTO. Vyskusal som aj bzImage ale 'its too big' sa
nedalo odstranit. To je tak ak nefunguju moduly ...
Precital som si aj dokumentaciu mozno nie pozorne ale
o moduloch som toho moc nenasiel. Chcel by som vidiet
cloveka, ktory si ide po prvy krat nainstalovat Linux.
Bohuzial ale este netusi ze sa musi  preluskat kvoli
sietovke desiatkami stran anglickeho HOWTO. Super nie.
Nechcem vobec hanit Linux je to sikovna vec a pri nom
zostanem. Vsak som sa zase toho vela naucil. Som vsak
clovek, ktory by rad natrhol Microsoftu tricko. Ale
takymto sposobom to nejde. Takto si novych userov
Linux neziska. A okrem toho som ziadal o pomoz uz davnejsie ale konstruktivne ste zareagovali  az na treti mail ked som uz bol trochu pobureny. No teraz idem vyskusat tie rady dufam ze to pojde.

milan

p.s. Nechcem aby sa tato konfera zvrhla na slovny boj a tak na dalsie nekonstruktivne prispevky uz nereagujem.
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/