[linux] modprobe: can't locate module[eth,lo]

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Srpen 9 02:42:50 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> [...]
...som zabudol povedat co to je...:-) uz je neskoro, mal by
som zalahnut :-)

takze zjednodusene a rychlo: modprobe hlada moduly, ktore na
seba nadvezuju (maju unreferenced syms etc) a hlada moduly kde
tie symboly su definovane. aliasmi 'net-pf-[345] off' tieto
vypnes (prvy je na ax25, druhy na ipx, treti appletalk) - lebo
tie moduly nemoze najst ak si prekopol na novy kernel a
neskompiloval (nenakonfiguroval) tieto moduly. vsagze ti to
nehlasi na default kerneli? :-)

2.2.9 ma nechutny DoS, 2.2.10 by mal byt ok, prekopni to este
raz

--

Matej Kovac
mailto:matej na pobox.sk