[linux] rh60 a vortex

Erich Vinclav vinclave na icos.sk
Pondělí Srpen 9 08:43:01 CEST 1999

Vobec si nemyslim, ze je to vela. Len si spocitaj:
Jednorazovo:
priprava CD image - ? hodin

Pri kazdom CD:
- medium
- strojovy cas
- naklady na napalovacku
- praca cloveka
- zabalenie
- odnos na postu
- DPH

Ako domaci konicek to mozes robit lacnejsie, ale za chvilu na tom zacnes
prerabat. Pokial to robi firma, musi si pokryt minimalne naklady (to som do
toho nenapocital naklady na budovu a podobne kraviny). Tych 600 Sk je podla mna
minimum, ak na tom dokonca firma nepreraba.

Chcem este upozornit, ze nie som nijako spriazneny s Isternetom.

Erik Vinclav

PS: zacnime sa radsej venovat odbornym veciam a nie hadkam kto co predava a za
kolko. "Odborne" otazky typu ako si nastavit screen saver ma prestavaju bavit...

Dňa Pi, 06 aug 1999 ste napísali: