[linux] Ping z Netkit-base-0.10-31

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Pondělí Srpen 9 11:29:03 CEST 1999

		Zdravim,

mate niekto nainstalovany Netkit-base-0.10-31.i386.rpm ? Tento
balik patri medzi updates vydane RedHatom pre RH 6.0 (z 7.7.99).

Nento balik obsahuje ping, ktory vyzera, ze ma chybu - chcem sa
preto spytat, ci sa tak chova aj niekomu dalsiemu.

Ked dam ping -c 2 na ip adresu na lokalnej sieti a pocitac s
takouto ip neexistuje (alebo je vypnuty), ping:
- najprv odosle 3 arp vyzvy na zistenie, MAC pre danu IP (to je este
Ok)
- po 10 sekundach urobi to iste (to uz je snad chyba) a po dalsich
10s zase, AZ DOKIAL HO NEUKONCIM (Ctrl-C).

Predchadzajuca verzia (0.10.29), ked som dal parameter -c 2, tiez
sa 3x spytala na arp-om na MAC a ked nedostala po 10s odpoved
ukoncila sa.

	Je to bug, alebo feature?

Pre uplnost kernel je 2.2.10.

	Michal Michalac