[linux] Bootovacia disketa pre RH6

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Srpen 9 19:34:30 CEST 1999

Milan Dendis wrote:

> ako sa da spravit co najrychlejsie bootovacia disketa pre RH6??
>
>                                                                         Kirk

Myslim , ze najjednoduchsie to bude takto:
(napr. cdromka je disk e:)

e:\dosutils\rawrite

a on sa spyta na zdroj, vtedy zadas:
e:\images\boot.img

a potom sa spyta na ciel, kde zadas pismeno floppy mechaniky, teda
najpravdepodobnejsie:
			a:
alebo
			a (bez dvojbodky)

Potom sa kopiruju subory z cdromky na tu disketu a ked sa to dokonci,
tak je to uz hotove. Disketu das do pc, kde chces mat linux, zresetujes
a dalej sa riadis pokynmi programu.

Samozrejme, ze pismeno si vyberies take, kde mas cdromku.

Skus a neboj sa! Nic nemozes znicit.

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)