[linux] [trosku offtopic] goniometricka chyba?

Miso Medvecky misko na gympoh.sk
Úterý Srpen 10 16:08:46 CEST 1999

ale haluz je to dobra myslim si :)
chcelo by to niekoho kto sa vyzna v assembleri a matematickych
instrukciach aby to presetril:)
ked som si kupil minule kalkulacku ktora toto zle pocitala, uznali to
ako dovod na reklamaciu :o))))
a preco by aj nie :))))))))))))))))

hovorim inak pri deleni to faxi normalne!!!

mis0

--
| Michal Medvecky              |