[linux] Blokovany pristup na www servery...

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Srpen 12 08:40:21 CEST 1999

Zdar, linuxaci!

Mam pristup na internet privedeny na linuxovy router
a z neho do lokalnej siete (linux,NT/98,HPUX,Irix).
Vsetko funguje OK az na jeden podivny jav: Na niektore
www servery sa jednoducho nedostanem. Resolvnutie mena
je v poriadku, ping sa mi tiez vrati, traceroute je
tiez bez zavad, az na to, ze www klient mi nic nezobrazi.

Obvykly sled hlaseni (spodny riadok v netscape) je takyto:
Connect: looking for host <domain name>
Connect: Contacting host: <domain name>
Connect: Host <domain name> contacted. Waiting for reply...
0% of <x> K

A dalej nic. Ziadne data neprichadzaju, nic sa nezobrazuje.
Je jedno, z akeho www klienta (NN ci IE), z akeho OS sa
o to pokusam...

For je ale nasledovny: Mame totiz dva rovnocenne pristupy!
Ten druhy je pripojeny solo priamo na jeden Win98 box, a tam
sa na tieto problemove adresy v tom istom case dostanem!!!
To je gol, co? Kolega od windowsov sa mi rehoce, ja skripem
zubami a vsetci vo firme co su "zaveseni" na tento router
mi nadavaju a preklinaju linux (lebo obcas sa to aj im stane).

Je to len niekolko adries, kam sa nemozem dostat, napriklad:
http://www.software.hp.com/
http://www.3dfx.com/
http://www.mobil.cz/
Drviva vacsina (99,99%) www adries je bez problemov, az na tych
par a pekne ma to stve. Chyba totiz bude istotne v linuxovom
routeri, len kde? Ako to zistit? Ma niekto nejaky tip?

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net