[linux] GNOME window problem

Matej Kovac matej na pobox.sk
Čtvrtek Srpen 12 11:41:57 CEST 1999

"Jan ONDREJ (SAL)" wrote:

> Ahoj,

> stlac strdne tlac. mysi na ploche, pust "Enlightenment configuration"->
> ->Behaviour->All new...
> vsetko pozaskrtavaj. :-)

mam rovnaky problem - a mozno este vacsi - nemam polozku
"Enlightment Configuration" vobec... hladal som ju aj v
niektorych sub-menu ale nic - asi by som mohol este nieco
doinstalovat... ale co? alebo to najdem inde? (RH60 som
instaloval systemom minimalna instalacia, tripwire, rucne uz
utils, siet, iksy, gnome. co som pri enlightment-e vynechal
ked to nemam??)

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podpru."