[linux] citacia pri odpovedi

Michal Vadila michal na penguin.cz
Čtvrtek Srpen 12 20:53:16 CEST 1999

Ludia, to nemyslite vazne, ze ak chcete odpovedat niekomu jednou vetou tak
odcitujete UPLNE ZBYTOCNE 40 riadkov !!! Kto to ma po vas citat. Myslim so, ze
by ste si mali precitat nejake pravidla ohladom spravania sa v konferenciach
vseobecne napr. na linux na linux.cz alebo niekde inde. Pripadne by sa nejake
pravidla mali pravidelne posielat pravidelne kazdemu ucastnikovi (pre
zapamatanie)

Michal

P.S. vyzera to dobre to tu dole ak to urobim takto?

Dňa Št, 12 aug 1999 si napísal:

--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz