[linux] Blokovany pristup na www servery...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Srpen 13 06:39:37 CEST 1999

Marcel Telka wrote:

> Path MTU discovery sa nastavuje v jadre pri kompilacii.

OK, skusim sa na to mrknut. Ani netusim, ci to bolo pri kompilacii
zapnute, alebo nie. Za pokus to stoji...
Inak, myslel som, ze toto (MTU discovery) je len nejaka interaktivna
vec, ktorou sa zisti MTU na ceste k cielu.

> Este otazka: Su tie dve pripojenia k tomu istemu providerovi, resp.
> k tomu istemu pripojnemu bodu? Smiem vediet aky to je provider?

Je to ten isty provider a ten isty pripojny bod. Jediny rozdiel
je, ze kolega na Win98 ma dynamicky pridelovanu IP adresu, ja ju mam
staticku (na poziadanie). Ale skusil som na chvilu tie pristupy aj
prehodit, a vysledok bol rovnaky...   :-(

> Skusas telnet z ktoreho stroja? Z toho
> routera, ale z desktopu? Ides na web priamo, alebo cez squid?

Skusam vsetko mozne. Aj z routera, aj z desktopov (lin,win,hpux,irix)
vsetko jedno! Na web idem priamo, bez squid. Povypinal som vsetko, co
sa dalo, vsetky ochrany, filtrovanie, blokovanie (poriadne riskujem!).
Bezvysledne!

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net