[linux] citacia pri odpovedi

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Srpen 13 06:57:42 CEST 1999

Michal Vadila wrote:

> Ludia, to nemyslite vazne, ze ak chcete odpovedat niekomu jednou
> vetou tak odcitujete UPLNE ZBYTOCNE 40 riadkov !!!

Ma to svoje + aj -. Odcitovat cely mail, ked posielam uvodnu odpoved
v threde sa snad este da prezit. Niekto ten uvod nemusel zachytit,
alebo mu ten mail neprisiel, a uz by sa do threadu nemohol pripojit.
Ale nieco na tom, co vravis, istotne bude...

> Kto to ma po vas citat.

Ak si videl uvodny mail, a nezaujal ta, pokojne mozes predsa vymazat
vsetky nasledujuces "Re:", ci nie? Nemusis to citat! Ja som rad, ze
sa toho vobec niekto "chytil". Tak sa mi vidi, ze keby som poslal
mail na temu "Mal by byt pri bootovani na obrazovke tucniak, ci nie?"
tak sa zapoji ovela viac ludi, ako ked niekto pride s konkretnym
problemom, a ziada o radu...

> ...by sa nejake
> pravidla mali pravidelne posielat pravidelne kazdemu ucastnikovi
> (pre zapamatanie)

To by asi malo byt v prvom maili od majordoma po prihlaseni sa do
konfery. Ak by som ich mal dostavat "pravidelne" hoci aj raz za
mesiac, islo by mi to na nervy!

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net