[linux] Re: Blokovany pristup na www servery...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Srpen 13 10:02:48 CEST 1999

Marcel Telka wrote:

> No pokial to je takto, tak to vyzera na problem u providera. Skus
> este na tu Tvoju linku namiesto linuxu priamo nahodit windowsi.
> Pokial to ani tak nepojde, tak je to jasne.

Pochybujem, ze je to u providera. Ved som uz napisal,ze som skusil
aj vymenit pristupy. Este raz:

Kolega s Win98 ma pristup u toho isteho ISP. "Pozical" som si ten
pristup od neho, ale ja som sa s mojim linux routerom opat na
tie servery nedostal. A naopak, on si odomna pozical moj pristup,
a on sa opat s Win98 na tie servery dostal. Mne z toho vychadza,
ze chyba asi nebude u providera, ale skor v tom linuxe. Len kde?

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net