[linux] Blokovany pristup na www servery...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Srpen 13 10:47:35 CEST 1999

Miro Bobovsky wrote

> teda nesledoval som az tak podrobne tvoj prob ale co ma zarazilo
> ze si tusim napisal ze telnet www.problem 80 ti ide ok ...
> (teda rovnako ako telnet www.neniproblem 80)
> Ak je to tak tak,potom je cesta ok a problem je v prezeraci.

Problem v prezeraci vylucujem na 99.99%! Skusal som totiz rozne
prezerace na roznych kompoch v sieti (MSIE aj NN na W98/NT,linux,
HPUX,Irix) s rovnakym nulovym vysledkom...

> A ci je to ozaj tak sa da zistit ze do toho telnetu nebudes pisat
> somariny ;-)) co si robil ale slusny http protokol
> t.j. skus telnet www.problem 80
> po conecte napis "GET /" bez uvodzoviek a dvakrat enter ..
> a mal by ti dat zdrojak stranky a skoncit spojenie ..

Clovece! Tak toto je asi trefa do cierneho:
--------------------------------------
$ telnet www.software.hp.com 80
Trying...
Connected to hpcc963.external.hp.com.
Escape character is '^]'.
GET /

get /

Connection closed by foreign host.
--------------------------------------
Ked som skusil "fungujuce" servery, naozaj som dostal
zdrojak stranky. Co mi ale teraz z tohto vyplyva?

A este vacsi zasah: Ten predosly telnet som skusil z
kompu na sieti. Telnet priamo z routera vsak funguje!!!
Dostal som zdrojak stranky! Takze je to blokovane niekde
medzi routerom a kompami na sieti, do slaka zeraveho!
Ale kde? Ved tam nic nie je! Nejake filtre (ipfwadm) mam
len na  vstupe do routera, ale aj tie som teraz odstavil,
blokovany klasicky telnet zvonka (aj to som skusil
vypnut, ziaden efekt to nemalo) a este nejake standartne
nastavenia. Ale vsetko som to povypinal rebootol, znova
skusil, a ziadna zmena...      :-(

Ale aj tak vdaka, nakopol/nakopal si ma spravnym smerom!

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net