[linux] NOCNI VTACI

ivs na atlas.cz ivs na atlas.cz
Pátek Srpen 13 11:11:49 CEST 1999

Dobry den.

Trosku by som si dovolil odbocit od chronicky pretriasanych
tem v tejto konfere.

Casto ponocujem pri mojom oblubenom Linuxe. Raz ma tak
napadlo ci by sa nenasiel ochotny clovek, ktory by umoznil
nieco take, ze ponocujuci clovek s krvavymi ocami, riesiaci
nejaky hlupy problem, by mohol na nejakej stranke zverejnit,
ze je up, dal by tam svoju adresu prip. ICQ a pod. Iny krvavocerveny
by sa s nim potom mohol spojit ak by potreboval pomoc a naopak.
Alebo ak by chcel o niecom pokecat. Ked by isiel spat zase by svoj
zaznam na tej stranke zmazal. Jednoducho by dal na stranke
http://nejaky_server/nocni_vtaci.html najavo, ze je online a ochotny si
pokecat alebo poradit. Samozrejme takisto to moze fungovat cez den.:-)

Co vy na to? Dalo by sa to zrealizovat?

S pozdravom Ivan Suchy.