[linux] rychlost modemov

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pátek Srpen 13 13:05:58 CEST 1999

On Fri, Aug 13, 1999 at 12:05:45PM +0200, Malosek Pavol wrote:
> rozfungoval som modemove spojenie dvoch linuxov cez ppp, mam 56k
> interne
> tak je priemarna rychlost 2kB zda sa mi to  dost pomale . je to v
teda .. povedal by som ze ides 28800
to ze mas dva 56k ti je naprd lebo to akoby si mal len dvoch klientov.
nerobil som s tym teda len z teoretickych veci .. by malo byt ze jedna strana
je to co mas a na druhej strane neni to iste este raz ale .. specificke
pripojenie na digitalnu pripojku a teda asi aj trochu iny modem..

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)