[linux] NOCNI VTACI

Matus Martinak tief na hit.sk
Pátek Srpen 13 14:29:21 CEST 1999

Dňa Fri, 13 Aug 1999 ste napísali:
> Dňa Pi, 13 aug 1999 Matus Martinak napísal:

> Hmm, lenze ja napriklad ICQ nechcem, nepouzivam ani nebudem.
> Preto ho ani velmi nepoznam, ale ak ho mas spustene tak ta moze
> otravovat kazdy komu to napadne. Ak sa vzhladom na svoju neznalost
> mylim OPRAV_MA.
Nuz ale nejakeho klienta mat musis, za podmienky ze by to nefungovalo
nejakym prihlasenim sa na server, kde zmenis svoj status s log off na
log on, ale to sa mi zda zdlhave a nebude sa to kazdemu chciet.
Pricom ICQ je uz hotove, a na tento ucel sluzi skvele. A to ze ta
kazdy otravuje ? Ignoruj.
Prihlasenie sa na nejaky databazovy web sa mi fakt zda zdlhave.
Mozno vymysliet nieco ako icq beziace pod linuxom, ale na vlastnej
baze. To by sa mozno tiez dalo.
nevolalo by sa to ICQ ale SZL - sedim za linuxom :-)))

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk