[linux] firewall a IPX/SPX

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Srpen 13 15:21:19 CEST 1999

Marek Blaško wrote:

> Chcelby som vediet ci my niekto nevie pomoct.
> potrebujem spravit firewall ale aby cezen mohly prechadzat IPX
> pakety najlepsie len tie ktore patia k mojej sieti.

pozri si nieco o tunelovani protokolu ipx. kernel zabali IPX
pakety do TCP/IP a tie prejdu aj firewallmi ipfwadm a
ipchains.
dokumentacia bude v zdrojakoch linuxu, kernel je treba
nakonfigurovat a rekompilovat (ak si to pri poslednej
kompilacii nezapol).

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."