[linux] NOCNI VTACI

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pátek Srpen 13 15:33:29 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> [...]
> zatazovat nebude (par riadkov za 10 min?? smiesne mnozstvo
> oproti classickemu browseniu...) a server po sprave
> ONLINE:10min necha juzra v databaze 10minut. potom je offline.
> teda, kym od neho nepride dalsi mail.
>
> tento 'protokol' by trebalo trochen vylepsit, pridat nejake
> moznosti, stavy, etc etc etc, ale myslim ze je to
> implementovatelne dost jednoducho. hlavne je to nenarocne pre
> klienta - clovek sa pripoji a ked je online nemusi mat ziadne
> ICQ, IRC, ci nieco ine. jednoducho obcas posle maila - co ma
> myslim kazdy sprovoznene a vyuziva to :-)

Toto cele je zaujimavy napad, ale ma to jeden hacik (sice maly, ale ma):

Co so strojom, ktory je na pevnej lajne (to je napr. moj pripad) a pri
odchode cloveka (teda mna) sa clovek (teda ja) neodhlasi. Ja to tak
robim bezne, locknem konzolu (a niekedy ju ani nelocknem :-) a idem
prec. Asi by to este trebalo nejako zavesit na realnu aktivitu cloveka
za kompom (napriklad tukotanie do klavesnice). Ale co ked bude clovek
cumiet pol hodiny na nejaku stranku (alebo napr. na video :) a do
klavesnice ani netukne?

Ale napad to je dobry a stoji za uvazenie (ked nie za realizaciu :-)

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.

Môžete mi písať v kódovaní ISO-8859-2