[linux] NOCNI VTACI -> moj navrh, ako som to myslel

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Pátek Srpen 13 15:46:24 CEST 1999

Ahojte,

zda sa, ze nocnych vtakov je tu dost :-) Ani som nevedel,
ze je nas tolko a paci sa mi to.

Moj navrh je zhruba takyto:
Na jednej stranke skript, kde sa vyplni meno, e-mail, prip. ICQ a
nejaka poznamka. Napr: dnes ma mozu otravovat aj newbies.
Zaskrtne online alebo ked sa odhlasi offline policko a klikne na OK

Skript vygeneruje stranku html s udajmi prihlaseneho. Aby tam
mohli byt aj ti co sa prihlasili predtym, bude to zrejme musiet brat
z nejakej databazy, ale urcite by postacil aj textak. Ano textak
by mohol stacit. Ked bude zaskrtnute online tak ho do textaku prida
a ked offline tak ho vymaze. Alebo to nejde?

No nejsom nejaky odbornik, ale snad to nie je zlozite?

--
Ivan Suchy