[linux] NOCNI VTACI-> cez IRC

Peter Zubek scooby na pobox.sk
Sobota Srpen 14 00:38:25 CEST 1999

Palo Cierny wrote:
>  Caute,
>  Tak ma napadlo, ze cokeby sa spravil irc server (napr.: irc.linux.sk)
>  odpojeny od ostatnych irc servrov a sluzil by iba linuxakom.
>  Server by pri prihlaseni vypisal svojich klientov atd....
>  Palo.

Kuuul napad, ale potom by sa tam mohli kdejaki saboteri..
a mohli by kdejake msg floody ze: WiN 95/98 is the best...
Mohlo by to byt iba pre ucasnikov tejto konfery, ale potom,
keby tam chcel dakdo dojst tak by sa musel dat do konfery
aj keby nechcel. Trebalo by to nejako poriesit...
Ale napad uznavam a som za.
P.S.: dufam ze potom na serveri nebudu kanaly ktore vytvorili
uzivatelia. Mohlo by tam byt tak 5-6-7 kanalov typu: #kernel,
#news, #redhat-help, #novice... atd.
chcelo by sa to nejako dohodnut...

Peter Zubek
P. S. V. P. U.