[linux] sekanie MP3z a slaby vykon

Tomas Sykora tomx na pobox.sk
Neděle Srpen 15 22:46:57 CEST 1999

DRAWIM WSETKYCH !

Mam tu par problemov, s ktorimi si uz nejaku dobu
newjem pomoct.. takze ak mi pomozete budem wam WDACNY.
Nainstaloval som si RH 6.0 .... z cd...
mam PII333a, 164MB RAM, SB LIVE value
moj problem je:
ad 1) mp3z resp. ich prehravanie ....
	je jedno ci pouzijem x11amp, gqmpeg, ci
	textovi mpg123, stale mi jednoducho sekaju,
	staci ked prepinam medzi desktopami, nevjem
	cim to moze byt... uz som skusil vselico
ad 2) nemusim mat nist spustene ... staci netscape,
	alebo iny program a vytazenie mojej pamete je
	95% (zo 164MB!), SWAP priestor na 80%, CPU cca
	60% .... mozno to bude privela sluzieb spustanych
	pri starte... ale jednoducho len ciste xy mi
	zaberaju 104MB RAMky. Potreboval by som vediet
	kde su sluzby ktore sa spustaju pri starte, pop.
	ktore su zbytocne a mozem ich vypnut....
	... Alebo iny sposob ako by som mohol spravit
	z mojho compu normalny stroj ;]]...
	... takze momentalne sa vykon mojho compu rovna
	tak 286 s 8MB RAM a posahanymi win... ;~\ ..
	co sa mi samozrejme nepaci ;)

! ZA VSETKY ODPOVEDE NA TENTO MAiL VAM VOPRED DAKUJEM !
ece raz thx .... bye TomX
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/