[linux] kopia hd

lubo klokner erkac na localhost.sk
Pondělí Srpen 16 21:37:28 CEST 1999

Malosek Pavol wrote:

> caf
> potreboval by som urobit kopiu disku , mam dve rovnake masiny na jednej
> je linux na druhej bude , ale sa mi to nechce znova instalovat a
> konfigurovat . disky nie su rovnake.
> zda sa mi ze nieco take uz bolo v konferencii ale nemozem to najist ,ani
> v archive

normalne strc ten novy disk do tej masiny, kde ti linux
bezi, vytvor partitions (native a swap) a potom
nan prekopiruj ten disk na ktorom je linux uz nainstalovany.

potom sa na tom druhom pocitaci buutni z diskety a nainstaluj
tam lilo.

hlavne by som sa dal pozor, co sa toho swapu tyka, inak by
to malo byt f pohode

--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na localhost.sk ___