[linux] kopia hd

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Úterý Srpen 17 12:02:11 CEST 1999

Matej Kovac wrote:

> pri tomto ma napadla jedna vec... ma niekto skusenosti so
> zalohovanim root particie tymto sposobom do fajlu, napalit to
> a neskor pri incidente jednoducho tu particiu z cd nahodit
> naspat? a teraz mam dalsi napad... rychla cdromka - a montovat
> root fs priamo z CD? nemuselo by tam toho byt vela, povedzme
> /bin /boot /sbin... este nieco? samozrejme ze by to uz muselo
> byt na masine ktora je dobre nakonfigurovana a neplanuje sa
> tam nic pridavat... (upgradovat - co je trochu horsie...) snad
> nejaky router? tam by mohlo byt aj /etc...   no nic. ja som
> [...]

ja mam takto zazalohovanu instalaciu celeho servrika (WWW, FTP)
ale ako file na inom pocitaci a este to mam na streamry
timto sposobom zalohujem a nahravam vsetko (mount + cp je pomalsie
a dlhsie a takto sa o nic nestaram) problem je v tom ze ak si to uchovas aj z
fragmentacionu.
robim to na vsetkom co som pripojil k masine ale akurat napalovacku nevlasnim
:-(

--
ZZZZZ
   Z zzzzz