[linux] kopia hd - file system na CD

Peter Surda pict-byte na EUnet.at
Středa Srpen 18 00:27:48 CEST 1999

Hi!

On Tue, Aug 17, 1999 at 08:57:35PM +0200, Matej Kovac wrote:

> [...]

Uz to robia dlhsi cas, ja sa pamatam, raz som mal live filesystem z 5.nieco a
podarilo sa mi pod tym aj Xy rozchodit.

> to je od nich pekne. minule som pozeral cosi o suse, a musim
> povedat ze sa mi zacina celkom pacit.

Prave sosam 6.1-ku (6.2-ka sa este na blizkom mirrore nezjavila) a chcem to
zajtra nainstalovat. Ked zbadam nejake vyrazne zlepsenia oproti redhatu, tak
sa urcite ozvem :-)).

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
                NT, now approaching 23x6 availability.