[linux] Linux vs. NT Server

Ing.Tibor KURINA kurina na valm.sk
Středa Srpen 18 09:21:49 CEST 1999

Dňa St, 18 aug 1999 ste napísali:

> Zaujimave testiky :-)  Prednedavnom som na nete ( uz nevjem kde ) nasiel
> nieco podobne, ale akosi tie vysledky boli presne opacne. Tak nevjem,
> bud sa benchmarky predplacaju :-) alebo ako sa hovori ina firma,
> ini benmarchovy vysledok :-))))
>
> s pozdravom

Pozri sa este na na stranky PC MAGAZINE. Tam to je hodnotene tiez.
Ak som dobre porozumel, tak sa zisli hackeri z linuxovej komunity
(Official REDHAT engineers)  a NT-ckari a nastavili si podla svojho najlepsieho
vedomia  a svedomia jeden pocitac a vykonali niekolko testov. Co ma najviac
prekvapilo bolo, ze NT Server VYSOKO prevysuje Linux nielen ako suborovy server
, ale aj pri SMP.
--

			Ing.Tibor KURINA
			  Ph.D. student