[linux] SUL'99

Slavomir Trpis trpis na frcatel.utc.sk
Středa Srpen 18 14:01:46 CEST 1999

Zdravim vsetkych,

este raz by som chcel upozornit na chystajucu sa akciu
Stretnutie uzivatelov Linuxu '99, ktora bude prebiehat v
Martine v dnoch 3.-5. septembra. Viacej informacii najdete
na stranke

            http://frcatel.utc.sk/~trpis
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na tejto stranke najdete potrebne informacie spolu s
prihlaskou.
Zaroven by som chcel touto cestou poziadat spravcov
niektorych vyznamnych serverov (alebo i menej znamych), aby
umiestnili na svoju stranku uputavku o konani akcie, alebo
proste uverejnili oznam, aby o konani akcie vedelo co
najviac ludi.

              S priatelskym pozdravom

					Slavomir Trpis

          Slavomir Trpis
   Kosutska 10/66, 036 01 Martin
     tel./fax: +421 842 343 02
       trpis na frcatel.utc.sk
Hmm, what's this red button fowr9Y~~m NO CARRIER