[linux] ako zistim ci ide sietovica 10/100 100

Peter Surda pict-byte na EUnet.at
Středa Srpen 18 17:06:53 CEST 1999

On Wed, Aug 18, 1999 at 03:58:20PM +0200, Peter Ronai wrote:

> iste ste sa aj vy niekto stretol s problemom ako zistit ako rychlo ide
> sietovka 10/100
> ci 10 alebo 100 mbs
> ak viete ako na to dajte vediet

Napr. ja mam v /var/log/messages okrem ineho

hp100: eth0: Adapter is attached to 100Mb/s Voice Grade AnyLAN network.

a ked to chces manualne nastavit, skus sa pozriet na parameter "media"
ifconfig-u.

Okrem toho sa pamatam, ze ked som este bezal 2.0.daco, ifconfig mi vzdy hlasil
10Mb/s, aj ked to evidentne bolo na 100. Takze radsej ten log.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
                       There's no place like ~