[linux] OT: Inštalácia Linuxu zadarmo.

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 19 12:37:23 CEST 1999

Hm..., je tu nejako ticho.

Ahojte.
Ak sledujete aj konferenciu na linux.cz,
urcite vam neusiel mail,  so subjektom
Instalace Linuxu zdarma. V suvislosti s tym
ma prepadla aj moja staro-nova myslienka instalacie
Linuxu zadarmo na urcitu dobu, bajocko 3 mesiace.
Nie nekomercnym subjektom, ako to robi firma Eurexa,
ale prave naopak, tym komercnym. Samozrejme ta skusobna
lehota by musela byt zakomponovana v zmluve.  Ak bude
firma spokojna zaplati a necha si ho, ak nie tak odinstalujeme a
rozlucime sa.
Ono ak sa ten server vo firme rozbehne a zabehnu sa aj stanice so
softverom, tak ta firma mozno nebude mat ine vychodisko
ako si server nechat. :-).
Ak sa najde odozva, bolo by treba sadnut si nad to
trebars pri pive :-), a niekto by si musel zobrat na krk zivnostensky
list. Prosim, toto berte len ako hruby nacrt. Kto by mal zaujem,
nech mi odpoveda na sukromny mail, aby tu nebol flame.
Nechcem, aby to dopadlo, ako so subjetom Pretlacanie Linuxu
medzi ludi.
Kym odpoviete, DOBRE si to rozmyslite, bude to chciet vela
odvahy.
Potom by to mozno mohlo ist aj do konfery, alebo mozem ist na IRC,
podla zaujmu.

--
Ivan Suchy