[linux] pppd on demand , diald

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Čtvrtek Srpen 19 15:20:04 CEST 1999

Potrbujem pomoc,

Nainstaloval som si RH60. Chcem pocitac pouzit ako mail server a zaroven aj ako router na internet, mal by sa obsac pripojit k ISP a stiahnu postu.

PPP som rozbehal ale nie este na demand iba ked rucne spustim. Ide mi aj maskarada proste vsetko je ok az na to ze by som potreboval automaticky nadviazat spojenie s ISP ak je taka poziadavka (mimo lok. siet).
Hladal som nieco ako ppp on demand. Ked som pred tym mal RH50 tak tam som nasiel nieco ako request-route co som pouzil na spustenie pppd. Malo to vsak nevyhodu ze sa to nevedelo samostatne odpojit. Tak som skusil diald. Ten sa mi podarilo z miernymi tazkostami rozbehat no a potom som nainstaloval RH60. Do pppd zaviedli nieco ako prikaz idle co ma potesilo ale v novych jadrach uz neponechali moznost request-route co je skoda. Vsimol som si ze existuje aj prikaz demand v pppd ale neviem ho pouzit, je velmi chabo opisany a aj z toho co som nasiel som vela nepochopil a potesil by som sa pokial by sa nasiel clovek co ma s tymto skusenosti. V mojej instalacii RH60 som nenasiel uz balik Diald tak som ho stiahol a skompiloval ale mam problemy ho rozbehat. Potreboval by som pomoc, hlavne okolo prikazov demand, persist atd. pppd,

milan

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/