[linux] PRUSER: CD RH6.0SK

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Srpen 20 12:07:08 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 20 Aug 1999, Jozef C. Chocholacek wrote:

> a) ked navolim slovencinu, tak to po naformatovani swapu chcipne, ze
> vraj "Cannot find archive member sk3.tr. cpio: BAD_MAGIC" a dalej
> pokracuje ako v b)

Take nieco sa dialo na povodnych bootovackach RedHat 6.0.
Mali tam nejaky bug, neviem, ci ho potom opravili.
Prejavovalo sa to pri instalacii z HDD.

> b) nech navolim aky chcem jazyk, tak po naformatovani swapu instalacia
> chcipne s nasledovnymi hlaskami:
>
>   grabData() RPM_STRING_TYPE count must be 1.
>   install exited abnotmally
>   sending termination signals... atd.

Ale toto je uz nieco ine.

>   Joj, velmo ma srdco boli! Nudzovo som nainstaloval rh5.2 zo "starych
> zasob", ale potreboval by som (hlavne z dovodu dobreho poslovencenia)
> prave RH6.0

No ked uz mas nainstalovany Linux, tak ho mozes kludne
upgranut na novu verziu. Skus rtebars rpm -Fhv *
v adresari s balikmi. Ale nebude to uplne jednoduche.
Budes musiet nieco este upravovat.

>   Kto vie, nech poradi, ale asi bude treba CD poslat naspat a pockat na
> novu, fungujucu verziu, co ty na to, Robo?!

Skus to poslat naspat do RedHatu, zrejme to bude ich chyba.
Myslis, ze Ti reklamaciu uznaju? :-)))
Co sa tyka tych cd SkLUG, tak tam je minimalny pocet
uprav, ktore sa tykaju zvacsa len lokalizacie.
Takze ak nieco nefunguje (a hlavne ked to fungovalo na X strojoch
predtym), tak to bude asi hardverom.
Este mozes skusit spravit expert instalaciu na inom stroji s tym,
ze tam vsunies ten HDD zo stroja ktory nefunguje.
Inak uz poradit neviem.

			Cau.
						SAL