[linux] Instalacia cez ftp

Peter Ceresnik ceresnik na alef0.sk
Pondělí Srpen 23 16:31:53 CEST 1999

Caute,
tak ako vacsina uzivatelov Mrkvosoftu, mam tiez plne zuby kazdych par
mesiacov investovat do noveho hw. Takze mi nezostavalo nic ine ako sa vrhnut
do sveta Linuxu. Lenze v mojom okoli nemam ziadnych ludi co by mi vedeli v
zaciatkoch helfnut.
Som velmi cerstvy beginner s Linuxom a mam problemy s instalaciu cez ftp
(rh6.0) na notebook - neviem nakonfigurovat  pcmcia. Pocitac mam Acer Extensa
355 (bez cdromu - doslaka) a pcmcia karta Argosy EN210.
Tiez by som bol vdacny za nejake tipy na literaturu o Linuxe. Cumenia do
obrazovky mam dost aj v robote, takze knihu uprednostnim.
Diky za kazdu informaciu.

cerro