[linux] Assembler & C

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Srpen 23 18:01:31 CEST 1999

Jozef Cervenansky wrote:
> Potrebujem urobit graficke rutiny v assembleri a toto
> som skusal len ci mi bude fungovat buffer pre data
> z VRAM -> RAM a nejde mi to!
> Mozete helpnut !!

...nikdy som vela grafiky neprogramoval v DoS, nie to este v
junikse (iksy neratam, ale to nebol asm). skus pozriet ako to
robia rozne graficke kniznice - stiahni si zdrojaky SVGAlib,
Alegro, ci dokonca samotnych iksov (~40MB!), kde najdes aj
jedinecne SuperProbe (nekresli, len detekuje graf. kartu, ale
zdrojaky by som si pozrel :-))

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."