[linux] HTTP server

Peter Surda pict-byte na EUnet.at
Pondělí Srpen 23 19:19:09 CEST 1999

On Mon, Aug 23, 1999 at 05:48:05PM +0200, Iko wrote:
> Nazdar,

> chcem si na pocitaci robit CGIcka a potreboval by som v RedHat
> 5.1 rozbehnut nejaky http server, aby som ich mohol skusat
> lokalne. Ako na to?

1. Na skusanie CGI nie je treba http server (aj ked je to pohodlnejsie).

2. lynx http://localhost hovori co? Ak OK, bod 4, ak nie, bod 3.

3. Ak nic, ako root /usr/sbin/ntsysv, ohviezdickovat httpd, exitnut (tym so
zabezpeci, ze v defaultnom runleveli sa spusti httpd, defaultne apache) a
potom /etc/rc.d/init.d/httpd/start

4. Ak sa zjavi stranka, httpd je nakonfigurovany a spusteny.

Popripade sa moze stat, ze vobec neni nainstalovany, a potom ho pochopitelne
treba nainstalovat a vratit sa na bod 3 (aj ked si niesom isty, ci je to
treba)

Defaultna konfiguracia je na uvedene potreby dostacujuca.

Viacej v /etc/httpd/conf/*

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
            The dark ages were caused by the Y1K problem.