[linux] Linux vs. NT Server

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Srpen 23 20:27:28 CEST 1999

Jaroslav Jelinek wrote:

> Chcel by som len dodat ze ak by to (co je napisane na Mindcraft-e)
> vsetko bola pravda, tak potom preco platformu Windows NT resp. Windows
> 2000 na Alphe opustaju take firmy ako SGI (predtym Silicon Graphics) a
> Compaq? Zeby stracali zakaznikov? :)))))

a dalsie velke fy zavadzaju linux instalacie a podporu do
cennikov... intel vyhlasil ze prve 64bit cpu bude 'tuned to
run redhat linux'. neviem uz kde som to cital, ale ak sa mi to
podari najst postnem url (na mindcrafte to nebolo 8-))

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."