[linux] Linux vs. NT Server

Briedon Marian briedon na kupbb.sk
Úterý Srpen 24 10:35:22 CEST 1999

> Date:          Mon, 23 Aug 1999 17:52:32 +0200
> From:          Jaroslav Jelinek <jelinek na 401.sk>
> To:            linux na rak.isternet.sk
> Subject:       Re: [linux] Linux vs. NT Server

> Chcel by som len dodat ze ak by to (co je napisane na Mindcraft-e)

Marian Briedon

Viem , ze Windows  sa niekomu nepaci ale to nieje dovod , aby KLAMAL.

Klamal seba i druhy.

1. Windows 2000 este oficialne nevysli
2. Firma SGI  zacala podporovat ( konkretnejsie minuly rok )Windows
    platformu.a vobec PC, predtim len unix klony
3. Preco asi SGI podporuje platformu PC ,ked uz existuju dokonalejsie
    platformi ako OS - SW tak aj HW ??????
	- ASI je trh s PC zaujimavi a PC su uz take vykonne a dostatocne
	stabilnee sa to oplati