[linux] Problemy s diskom

Peter Surda pict-byte na EUnet.at
Úterý Srpen 24 10:57:44 CEST 1999

Ahojky.

Mam taky zaujimavy problem.

Strucne: isty pocitac si nerozumie s istym diskom, ale vsetky ine disky na tom
pocitaci ako aj ten problemovy na inych masinach funguju. Ani kablom ani
jumpermi to neni.

Podrobne:
Board Intel 430FX, disk Seagate Medalist 2GB

BIOS pri boote ho najde. Aj linux pri boote. Ale pri kazdom pokuse o citanie
(napr. ked chce precitat partition table) to ma hlasky ako "lost interrupt" a
ze nevie seekovat (ked bude treba, mozem poslat aj presne znenie, ale na to
treba downnut masinu a to sa mi zatial nechce). Deje sa to pod tomsrtbt
1.7.134 (jadro 2.0.36), instalacky RH6.0 (2.2.5-22) a obe rozne (eide01 aj
eide02) instalacky SuSE 6.1 (2.2.7-SuSE).

Radic nepatri medzi tie vadne (RZ1000 a CMD640).

Ten isty disk na inom pocitaci (Intel 440LX) fachci bez problemov a bez
problemov som s nim pracoval aj na jednom Intel 430 HX. Na tom problemovom
pocitaci bez problemov ide jeden 1.2GB Quantum, Seagate Medalist 540MB a jedna
QuadSpeed CDRomka.

Ine OS ako linux som neskusal.

Jak 100 hoven?

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
Tagline generated by 'gensig' mail-client-independent .signature generator.
Get your copy at http://www.geeks.com/~robf/gensig/