[linux] netdate, tvorba binariek

Marek 'Marx' Grac marx na ns.zero.sk
Středa Srpen 25 11:42:06 CEST 1999

	Zdravim,

		Pred chvilou som sa pokusal spojazdnit netdate,
	a pri va:csine serverov som dostaval cas z februara,co
	nepovazujem za presne'. Mohol by dakto pomoct v com je
	problem.
		2) Ako vytvorit zo zdrojakov, binarku, ktora by
	sla distibuovat.

			Za odpovede vopred dakujem
						Marx

              I   Kto pochopi ineho cloveka, je mudry.  I
              I   Kto pochopi sam seba, je dokonaly.    I
              I     	   Lao`c		        I
                I	  Marek 'Marx' Grac	      I
                I         marx na zero.sk		      I
                I                marx na gjh.sk	      I