[linux] RH 6.0 skLUG problem instalacie

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Srpen 25 15:42:48 CEST 1999

Ahoj,

On Wed, 25 Aug 1999, Ing. Henrich Fukna wrote:

> Neviete mi niekto poradit ale naznacit ako si mam nainstalovat RH 6.0 sklug
> linux ?
> Po vybere balikov mi instalator zarve chybu .... received signal 7 ...
>
> Linux Instalujem na 486dx2/66 na 4GB disk (with EZDRIVE) pricom prva
> particia je win95 fat32

Vyzera to blbo. Asi to bude nejaky HW problem, resp.
linux nepozna celkom dobre Tvoj hardware.
Jedine, co mozem doporucit je to, ze trocha osekas masinu,
vyhadzes z nej nejake karty a podobne a ked to nepomoze,
tak potom skus expert instalaciu na inom stroji
so zasunutym danym HDD a potom to iba preniest.

Inak som tiez mal iste problemy s RH6, zrejme este nemaju
premakanu konfiguraciu kernel 2.2.X.
Na jednom SCSI radici mi to tiez padalo
a islo to az po jeho odobrati.

			Vela zdaru.