[linux] Problemy s diskom

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Středa Srpen 25 16:54:26 CEST 1999

> Strucne: isty pocitac si nerozumie s istym diskom, ale vsetky ine disky na tom
> pocitaci ako aj ten problemovy na inych masinach funguju. Ani kablom ani
> jumpermi to neni.
hehe :)) no ja som mal problemy ze som na jednom poci nevedel rozbehat
standartnu sb16 zvukovicu ... ale vazne som sa s tym 2 tyzne trapil a
potom som namontoval tlacitko moremagic stlacil som ho a zazracne to
zacalo chodit ( ale teraz vazne ... videli ste uz niekedy aby zvukovka
nesla a po tyzdni sa rohodla ze na _TOM_ istom hardweri a na _TOM_ istom
kerneli ( jedine co bolo ze bolo o zopat rebootov viac ) sa znicohonic
rozbehla ...

							Jan Matis